Homecoming and Swine flu invasie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Homecoming and Swine flu invasie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Homecoming and Swine flu invasie

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

04 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een zeer goede morgen, voor mij dan!

Alweer 2 weken geleden dat ik een berichtje had achter gelaten. Afgelopen weekeind had ik homecoming weekend ( LI-weekend) en ik had niet verwacht dat het toen alweer een week geleden was dat ik een berichtje had gepost...het leek wel gisteren!

Maargoed, dat mag de pret niet bederven. Heb een geweldig homecoming weekend achter de rug, ondanks dat we de 105 jaar gespeelde wedstrijd hadden verloren. Het is een soort traditie dat we elke jaar een wedstrijd hebben tegen Lyndonville (LI)
De hele week, voor het weekend, hadden we elke ochtend niet zomaar chapel, maar bijna elke dag een kleine 'pep-chapel'. Of er werd gezongen, gedanst, filmpjes laten zien of de cheerleaders kwamen ons oppeppen. Iniedergeval lekker wakker worden!
Op vrijdag was er wel een officiele Pep-rally! Deze keer niet in de gymzaal maar in chapel. Met 1500 leerlingen, bijna iedereen in groen of wit (de schoolkleren) geschminkt en wel. Elke jaarlaag had een 'skit' . Dit was een soort klein toneel spel om hun thema te laten zien. Omstebeurt kwam dan elk jaar laag met een paar studenten op het podium om hun zelfbedachte ' optreden' te laten zien. Wij (seniors) hadden ' Horrefy LI' . En natuurlijk werd er gedanst op muziek van MJ, Thriller. Alle andere optredens waren echt super grappig. De freshmens (brugklassers) hebben een dikke chinese jongen, en dat is echt zo`n typische jongen die bij elke gelegenheid raar gaat dansen en de hele zaal op zn kop krijgt als hij gaat dansen. Mikey is z'n naam. Je kan hem vergelijken met..eigenlijk met niemand haha. Toen de skit van de freshmens aan de beurt was, ging hij solo dansen en de hele zaal stond op en begon de klappen juichen en lachen omdat het zo grappig en geweldig was.
Buiten de 'skits' om, waren er natuurlijk de cheerleaders om ons op te peppen. Met rooie wangen kwam iedereen uit de chapel.
Diezelfde dag was er the parade. Elke jaarlaag had ook een ' kar' gemaakt die in de avond door de stad ging. Het was ongeveer hetzelfde als de avondvierdaagse. De hele stad stond aan de zijkant van de straat om naar ons te kijken. Na deze parade door de stad was er een 'pizza party'. Rond een uurtje op 8 zijn we naar de film gegegaa nen heb ik de engeste, maar dan ook echt ALLER engste film gezien die ik OOIT heb bekeken : " Paranormal Activity'. Ik ga hier geen woorden aan wijden, see it yourself...
Op zaterdag was the game. Met bussen en iedereen helemaal uitgedost in groen en wit gingen we naar Lyndonville, zo`n 10 minuten met de bus. Eenmaal daar aangekomen waren de cheerleaders op t veld, de schoolband was utigestald en overal was er natuurlijk vreten te kopen. Met de ballen verstand van football heb ik het toch onwijs gaaf gehad, echt zo tof om mee te maken!
de westrijd was verloren (14-0, 2 touchdowns tegen ) en was the spirit een beetje weg. Deze week the swine flu erg actief is. We hebben maar 1500 leerlingen op school, en gister waren er 180 tot 190 studenten niet omdat ze ziek zijn...Bij 200 zieke studenten krijgen we een week vrij dus iedereen hoopt stiekem in stilte haha...Leraren lopen met mondkapjes, iedereen MOET zijn handen wassen en als je niest MOET je het in je elleboog doen anders wordt je weggestuurd en moet je een half uur je handen gaan wassen en je neus snuiten. Als je je niet lekker voelt, ookal is het verkouden, wordt je naar huis gestuurd. Mensen blijven bij elkaar uit de buurt en je mag absoluut geen eten of drinken delen.
Ik voel me ook niet helemaal lekker. Hoofdpijn en keelpijn. Ik was vandaag naar the nurse, en ze heeft me asperine gegeven. Ik mocht naar huis, als ik me echt niet lekker voelde. Ze laten iedereen echt super snel gaan, en je mag pas terug komen als je 24 uur "flu-free" verklaard bent..

Nog geen doden hoor!!

Dank voor je kaart familiee! Super lief, eindelijk iets in mijn postvak...als jullie me iets willen sturen via de post ofzo, kan dat natuurlijk..zou ik wel leuk vinden, EINDELIJK IETS IN ME POSTVAK!!!!!
1000 main street, st Johnsbury. Kijk maar op de site www.stjacademy.org en dan gewoon adres van de school met mijn naam er boven. Ik wacht op jullie vele en langen brieven haha.

Nou peeps, ik ga de flu weer in!

Dikke zoenen!

  • 04 November 2009 - 22:25

    Rhodé:

    Dag lieverd!

    Haha het klinkt weer super leuk, echt zo'n amerikaanse highschool! Haha ik hoor het al die film is niks voor mij! Hoe gaat alles op school? Snel weer even bijkletsen op msn? Geniet nog even door lief en niet ziek worden hoor! We willen geen mexicano!

    Dikke knuffel

  • 05 November 2009 - 15:13

    Mam!:

    Ha liefie! Ja, leuk hè, zo'n oer-Hollands kaartje?! Ik kende je verhalen al via de telefoon maar je schrijft het zó leuk op... Blijven doen, hoor! En je 1e rapport was echt super! Keep up the good work! X mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 30029

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: