Nog een paar nachtjes.... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes.... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes....

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

30 Juli 2009 | Nederland, Zeist

My Fellow Americans,

De datum komt steeds dichterbij ; 17 augustus. Nog 18 nachtjes vanaf vandaag.
Tijdens de 4 maanden die ik ga vertoefen in Vermont, zal het akelig stil gaan worden in Zeist. Een zware zwarte depressie, naast de economische, zal jullie treffen en tranen zullen vloeien over de straten van Zeist alsof de dijken zijn doorgebroken en de Zeeland ramp zich van 1953 zich keihard herhaald.

Hier zal ik uitbundig verslag gaan doen van mijn zeer brute ervaringen. Tenminste, ik ga een poging wagen.

Dus als je het leuk vind om te weten hoe het mij vergaat ; youre welcome.

X
Lau

  • 30 Juli 2009 - 15:15

    Mam!:

    Nou liefie, dat belooft wat! Leuk dat je zo'n waarbenje.nu pagina hebt aangemaakt! Ik ga me vast verheugen op onze vlucht in de businessclass.... Yes!!! X

  • 30 Juli 2009 - 20:34

    Merel:

    nou lieverd, we zitten in hetzelfde schuitje en ik ben supermega trots op je!!

  • 30 Juli 2009 - 21:14

    Anoniem:

    LOUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • 31 Juli 2009 - 11:30

    Juul:

    you can count me in!

  • 02 Augustus 2009 - 09:16

    Rhodé:

    Nou schat dat klinkt veelbelovend! Ik ben heel erg benieuwd naar al je verhalen! Denk maar af en toe aan dat hardwerkende vriendinnetje van je die een poging gaat wagen om haar eindexamen te halen terwijl jij daar heerlijk aan het genieten bent!!

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 30035

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: