Cijfers, shopping en losse broeken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Cijfers, shopping en losse broeken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Cijfers, shopping en losse broeken

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

11 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag lieve mensen aan de andere kant van de watermassa genaamd Zee,

Ik ben toch weer gedwongen een bericht achter gelaten, aangezien er hier met de minuut iets gebeurt.
Allereerst hebben we de open-dorm ( voor de mensen die niet weten wat een dorm is, dat is het huis waar de studenten in leven) gehad. Helaas, niet gewonnen maar het was erg gezellig. Alle studentjes slingerend over de campus, elkaars dormen bezoeken, was echt heel gezellig. Het was op een vrijdag, en als toppunt was het ook nog eens dress-down day! Eindelijk, geen geitewollen truiten die dicht moeten zijn tot onze nek en geen stukje bloot mogen showen : de tieten vlogen in het rond en de blote benen waren er in overvloed!! ....nee natuurlijk niet, maar wel lekker in onze jeans. De hele dag was omgegooid en we hadden weer pep-chapel, alleen nu aan het einde van de dag. Als enige senior van mijn vrienden en ook nog eens telaat in de gymzaal, was ik maar bij mijn mexiaanse vrienden gaan zitten. Luidruchtige kerels...
De open- dorm was na school, van 3 tot 5. Daarna hebben we gedinert in de oh zo chique cafeteria. In de avond was er een Chinese- party in de lounge om de chinese cultuur te indroduceren aan Amerika. De chinese cultur a la 2009 : Ontzettend FEL singstarren, koude, alcoholloze gluhwein drinken en chinese zoetigheid wat smaakte naar geitenoog, overgoten met kaas die over de datum is. Voor de rest hartttttstikke gezellig.
De zaterdag daarop zijn isabel, ik en malou met een paar jongens naar een klasgenootje van mij gegaan, naar zijn huis. Beetje rondgehangen, wat slangen vast gehouden, pizza gegeten (ik braaf aan de salade hoor mama) etc. The usual stuff.
Sunday morning, lekker fit, fris en met grafkop en al in de fitness verschenen. Jaja, elke dag, soms wel 2 x per dag ga ik sporten. Beetje teveel, dus heb een spier verrekt tussen mijn ribben. Heb afgelopen week 2 dagen rust genomen maar daarna moest ik wel echt weer sporten, het begon me te veel te kriebelen om niets te doen. Maar, al dat sporten en gezond eten betekend losse broeken. Hele lossen broeken en riem op het strakste gaatje...
Afgelopen week waren er NECAP testen. Vraag me niet wat het is. Het is een test ofzo voor de juniors for college. Anyway, elke dag pas om 9.20 uur chapel en elke blok is maar 55 minuten ipv 70. Heeeerlijk! Aankomende maandag en dinsdag zijn de laatste twee dagen dat er NECAP is. Elke vrijdag hebben we een 'advisory-schedule' dat betekend dat je naar je mentor moet een bepaald uur, gewoon mentor uur. Afgelopen vrijdag had ik college voorlichting, alle senioren bij elkaar. Iedereen is daar heel fel met studeren in het buitenland en ik zat beetje uit me neus te vreten, lelijke mensen te tellen en leraren laten struikelen.
Afgelopen week hebben we met sculpture life-casting gedaan. We moeten voor The Spring Play maskers mken, en daarvoor moeten ze natuurlijk een 'mal' hebben als voorbeeld. Dus iedereen moet zijn gezicht laten casten. Kort gezegd : je gezicht in vloeibaar plastic laten gieten en dan krijg je een afdruk van je eigen gezicht. Ofcourse was ik de eerste vrijwilliger...we moesten allemaal een bandana mee brengen en ik heb die van mij nooit meer terug gevonden. Maar heb wel een hele gave afdruk van me gezicht! De dag ervoor hadden we mijn arm als proef gedaan. Helemaal precies hetzelfde, elk moedervlekje en adertje. Heel erg tof. Neem alles mee naar Nederland hoor. Heb ook afgelopen week mijn soort van rapport ontvangen :
94 in draw/paint, 89 in
sculpture, 85 in Videography, and 85 in Capstone. (Voor de wat tragere onder ons : het is op een schaal van 100. Gaat dus super goed allemaal!)
En dan, dit weekeind. Vrijdag, ik was in een goede bui en heb wat mensen bij elkaar gesprokkeld om naar de movies te gaan. Met een groep van 15 man ofzo zaten we uiteindelijk bij de film 'Zombieland'. Wat een geweldig film. Echt een aanrader. Gisteren, was ik op een shoppingtrip. Onwijs veel leuke dingen gekocht, een winterjas, een grote bondmuts, shirtjes, elk voor 4 dollar. Waar ik ging shoppen was het ten eerste een outlet en TAX FREE! Nog een paar truien voor de dresscode en een hele fette Tommie Hilfiger tas. Goed, ik zal verdere details voor mzelf houden, het was iig echt heel erg gezellig !! Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de niet al te slimme cassière vergeten was mijn security ding van mijn jas af te halen. Vandaag in de stad heb ik het eraf gesloopt.

De tijd vliegt werkelijk voorbij mensen. Ik zit inmiddels op 67 dagen afstand van nederland. Tot die tijd geniet ik hier lekker door, blijf ik lekker elke dag vlammen in de sportschool en lol hebben met de leuke mensen om me heen.

Hele dikke zoenen,



  • 12 Oktober 2009 - 00:15

    Zelfs Je Naam Is Moo:

    Ik ben jaloers op je, rotkind! Ook al heb ik het ook knoeper hard naar mijn zin, ghege. Geniet van jou en je verhalen!

    U bent gegroet

  • 13 Oktober 2009 - 13:49

    Paméla:

    Jeempie, wat eeen lueke verhalen weer, ja je moet wel nieuwe kleren kopen als het allemaal te groot wordt, knap van je dat je ook het sporten zo goed volhoudt. En wat een hoge cijfers, je bent een kanjer, het moet niet gekker worden met jou hoor, haha. Heerlijk dat het zo gezelli met iedereen is, lieverd veel plezier was weer leuk je verhalen te lezen!! XXX

  • 13 Oktober 2009 - 17:05

    Joris :

    lieve schat! Wat klinkt het allemaal heerlijk! 67 dagen! Wat gaat de tijd toch snel! Ik Denk aan je! Hele Dikke Kus Joris

  • 15 Oktober 2009 - 20:36

    Mam!:

    Liefie, heerlijk weer! Altijd geweldig om jouw belevenissen overzee te lezen en ook al ken ik de meeste wel, je schrijft zo leuk!! Ben net terug van over een kleiner zeetje, London was ook top! Nou schat, we spreken elkaar gauw! Tot die tijd wens ik je weer veel plezier en succes en natuurlijk een dikke kus van je moedertje ;-) X

  • 18 Oktober 2009 - 09:32

    Rhodé:

    Hee Lekkerding!!

    Hahaha ah ja joh de usual stuff, ik hou ook dagelijks van die lekkere koudbloudige slangen vast! Ligt zo lekker om je nek, je hebt geen bondmuts meer nodig pleur gewoon even zo'n lekker beest om je hoofd!
    Haha lieverd klinkt allemaal super leuk! Ik kan een voorbeeld nemen aan je cijfers! Geniet nog heerlijk daar en we keep in touch! Liefs!!

  • 18 Oktober 2009 - 19:53

    Joke:

    Hoi lauwie,

    heerlijk om al die verhalen weer te lezen en inderdaad wat gaat die tijd toch snel.
    Die losse broeken lijkt mij overigens ook wel wat maar om nou elke dag 2 uur in de sportschool door te brengen??????????? hmmmmm dat wordt hem niet vrees ik. ben super benieuwd om de nieuwe Lau te zien. dikke zoen Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 30031

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: