Homesick, fire-alarm and Dorm-competition - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Homesick, fire-alarm and Dorm-competition - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Homesick, fire-alarm and Dorm-competition

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

30 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yes people, I have to admit...ik begin een beetje homesick te worden. Pas na een maand begin ik het een beetje te merken dat ik het saaie, kouwe Zeist toch wel een beetje begin te missen. Nadat ik totaal mijn plek heb gevonden en het mega naar me zin heb, heb ik wat meer tijd om na te denken. Ik mis hockey, familie en me lieve vriendinnetjes en zelfs de chagrijnige mensen in het dorp en...de feestjes uiteraard. Niet zo erg dat ik niet meer kan leven hoor peeps haha. Ik besef totaal niet dat ik al meer dan een maand van huis ben en dat ik over 79 nachtjes al weer terug ben. Het gaat zo snel allemaal omdat het hier zo ontzettend leuk is!
Buiten dat, wordt het hier met de dag kouder. Vorige week was er nog een mooie herfst met prachtige, mijn haar kleur achtige bomen in de bergen, als uitzicht. Nu is het Hollandse graftakke weer : Grijs, koud en nat. Maar, binnenkort gaat het sneeuwen volgens mijn zeer betrouwbare plaatselijke bronnen hier. Over een maandje ongeveer, of half maandje wordt het hiet wit en hopelijk kan ik dan mijn snowboardje gebruiken!!!
Buiten deze gezellige mededelingen om, gaat het hier allemaal zijn gangetje. Ik ben bezig om mijn videographie te veranderen omdat het me niet zo bevalt...Dus daar ben ik nu druk mee bezig. Gister avond had ik onverwachts firedrill. Om half 8, zat ik met mijn Isi en Wonhee (roommate and house mate) huiswerk te maken totdat een oorverdovend fire alarm afging en we op onze blote voeten, in ons pyjama naar buiten moesten sprinten. Ja, je leest het goed, geen schoenen..dat mocht niet, want dat zou te lang duren...
Eenmaal buiten stond er een heeele gaafe grote, rode amerikaanse fire-car. Na 5 minuten mochten we ons weer naar binnen begeven...
De rest van mijn schoolweken zijn niet bijster interessant. Na school is het altijd sporten met gezellige mensen, en rond uurtje op 6 naar het avond eten.
Deze vrijdag is er een dorm-competitie. Elke dorm mag zijn dorm versieren volgens een bepaald thema. Een jury gaat je dorm beoordelen en de leukte krijgt een prijs. Ook mijn dorm doet mee..alhoewel we niet echt een dorm zijn, doen we toch mee als een dorm. We zijn immer met 5 meiden. En natuurlijk, als je met mij in een dorm leeft, wordt het thema...DISCO! Earth, wind and fire here we come. De foto's zullen vast op me hyves komen.

Well peeps, I'm looking forward for christmas and to see you all again. But tot die tijd, ga ik hier lekker genieten.

Dikke zoen zoen

  • 30 September 2009 - 15:56

    Paméla:

    Lieve Lau, nou je mist hier echt niks hoor, jij maakt veel meer mee dan wij, in dat saaie kouwe Zeist. Zal wel aan mij liggen, wat is een "dorm", maar die disco zal wel gaaf worden, veel plezier, liefs XXX

  • 01 Oktober 2009 - 10:24

    Mam!:

    Liefie!!! Lekker genieten daar! Voor je het weet zit je weer hier en mis je de peeps van St. Jo's.... En lekker blijven schrijven; leest zo gezellig! Dikke knuffel X

  • 04 Oktober 2009 - 09:52

    Rhodé:

    Lief vriendinnetje!!

    Nou beter zit je daar in dat gave amerika dan in dit onwijs saaie koude kikkerlandje. Ik ben wel een klein beetje jaloers hoor schat. Geniet ervan liefje en ik zie je alweer over zoals je al zei 79 daagjes!!

    Dikke hugg

  • 04 Oktober 2009 - 14:33

    Joke:

    hoi rode stoot,

    wat leuk om je zo steeds te volgen, en nog grappiger dat ik ook de verhalen van mammie hoor en net als ik meld goh ze gaat haar video cursus omzetten krijg ik de laatste up-date dat je toch doorgaat maar dan met een nieuwe groep.

    help mij nog even wat is een dorm?ik ken het woord als een soort slaapzaal maar dat heb jij toch niet?

    ach ik hoor het wel, heel veel plezier en vooral veel genieten.

    zoen Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 30030

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: