Pep-chapel, corn maze and A! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Pep-chapel, corn maze and A! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Pep-chapel, corn maze and A!

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

15 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Weer eens een bericht uit het gehucht hier!

Terwijl ik eigenlijk huiswerk zou moeten doen, heb ik besloten mijn lieftallige vrienden en familie in nederland weer eens bericht te doen. Vrij weinig huiswerk eigenlijk...Als ik al huiswerk heb, kan ik dat elke dag gaan verbeteren tot een A. Jaja, mijn eerste A is binnen voor mijn essay ' This I believe'. Als je hem wil lezen moet je me maar even mailen!! Blaurelle@hotmail.com
Goed, inmiddels alweer dinsdagavond! De afgelopen zaterdag-trip bestond uit ' corn maze' . Ja ik hoor jullie al denken what the **** is corn maze ; maisveld. sterker nog, het is een dolhof. Vrij enthousiast gingen we (isabel mijn roommate en malou goed vriendinnetje) daar naar toe met 12 andere mensen en moesten we ons weg terug zien te vinden in het grote maisveld. WAT EEN HEL WAS DAT. Ik heb de afgelopen dagen op mijn slippers gelopen aangezien mijn blaren teveel pijn doen...Anyway, mijn verwachtingen lagen iets anders dan hoe het liep. Ik dacht met groepjes van 2, kijken wie het snelste uit het hok van on-ontpopte popcorn komt, maar ipv mijn briljante idee gingen we lekker kinderlijk met zijn alle achter elkaar...ja, na 5 minuten was ik al chagrijnig. Isabel en malou ook hoor. 3 droge tongen en chagrijnige dames verder was ik mijn diet-coke zooo dankbaar!
De dag voor de cornmaze hadden we pep-chapel. GOOD MORNING AMERICA, HALELUJAH!! Dat maakt je wel wakker..het was heel typisch in de gymzaal. De schoolband was opgezet en speelde een lied. De football players, soccer players and hockeyplayers zaten bij elkaar en moesten allemaal hun shirt aantrekken. Alle freshmens (1e jaars) sophomors (2e jaars) Juniors (3e jaars) and seniors (4e jaars) zaten bij elkaar. Ik zat als enige van mijn vrienden bij de senioren...
Anyway, zoals gewoonlijk sprak het hoofd van de school ons toe, alleen nu een hele gymzaal vol. Nu bestond chapel voornamelijk uit zingen, schreeuwen en stampen. En natuurlijk, niet te missen, de cheerleaders. Ze hebben hier een hele school rambambam, dus op een moment stond iedereen om mij heen op de banken te springen en te stampen en ST JAY te schreeuwen. Ik probeerde mee te doen maar ik zag mijn leraar van veraf naar me kijken alsof ik bokito uit de jostiband was maar dan ook nog eens zonder ritmegevoel.

Deze week is er weer gewoon school, niet veel bijzonders dus. Oja, vandaag mijn telefoon gekocht dus als jullie me een keertje willen Text-message (smsen op ze nederlands) kan dat natuurlijk. Bellen is beeeeetje durig.

802-751-5798

als het goed is is dat hem gewooon. niks bijvoegen ofzo.

Nou peeps, ik ga er weer van knor.
XX

  • 16 September 2009 - 00:50

    Merel:

    Weer top geschreven, ik weet als geen ander hoe jij je voelt lieverd! haha bokitootje van me xxxx

  • 16 September 2009 - 06:43

    Paméla:

    Ha Lieve Lau, ik zie jullie al helemaal lopen in dat maisveld, grappig!! Jeetje en je eerste A, voor je essay, in ieder geval heb ik hier in Zeist 2 hele trotse ouders naast hun schoenen zien lopen, top van je!! te gek, dat je het zo naar je zin hebt.
    Dat Lieverd, tot snel
    XXX

  • 18 September 2009 - 21:11

    Joke:

    hoi lauwtje, ik begrijp nog steeds niet helemaal wat je in dat dat maisveld heb gedaan. :)klinkt als een soort dropping maar dan in de popcorn. Wat leuk om de verhalen weer te lezen en vooral ook de foto's die ik van mammie heb gezien. Lekkere meiden en jongens daar op jouw school, daar kunnen ze hier nog wel wat van leren. Nou schat tot de volgende keer. Zoen Joke

  • 18 September 2009 - 21:42

    Rhodé:

    Ha lieverd!

    Haha wat schrijf je toch weer een heerlijk verhaal! Wordt altijd weer vrolijk als ik je verhalen lees! Klinkt als nog steeds erg leuk! Binnenkort nog een paar foto's?

    Dikke knuffel

  • 19 September 2009 - 10:13

    Daan Goggrijp:

    he lauwie nou hieris t helemaal top hier in zuid afrika echt hele zuper volgens mij heb jij t helemaal naaar je zin ,,
    groetjes daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 30029

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: