Laborday weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu Laborday weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laurelle Bakker - WaarBenJij.nu

Laborday weekend!

Door: Laurelle

Blijf op de hoogte en volg Laurelle

07 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve mensen in het saaie Holland,
Na erg lui te zijn geweest heb ik de kracht weer gevonden om een kort maar krachtig berichtje achter te laten op me site. Helaas kan ik geen foto's uploaden (vraag me niet waarom...) maar als jullie echt foto's willen zien kunnen jullie altijd op me hyves kijken (voor de oudere onder ons, moet je hier op klikken : www.laurelle.hyves.nl dan scroll je naar beneden waar er blokjes met foto's staan en dan klik je op de eerste foto. daarna kan je verder klikken en alle foto's bekijken)
Anyway, de schoolweek vloooog voorbij. Ik ben voor de 2e aangsproken op mijn kleding, maar deze keer moest ik echt naar huis om me om te kleden. Toen ik om half 8 aan het ontbijt stond kwam er een leraar naastme staan en fluisterde in mijn oor dat mijn kleding niet volgens the dresscode was en ik zo ook de chappel niet in mocht...Buiten dat was het een vrij normale schoolweek. Elke dag na school ga ik naar de fitness in de gym. Dan rond 6e aan het oh zo gezonde avond diner. Elke donderdag hebben we sit-down dinner. Dat betekend dat de tafels in de cafetaria heel mooi zijn aangekleed en je met je eigen dorm moet eten en gaat praten over je week. Ook hier moeten we weer in de dresscode...normaal is de dresscode na de schoolbel niet meer geldig hoor gelukkig!!
Na het eten hebben we study-hall. Althans, de dorm studenten. Aangezien ik in een homestay-dorm zit(maar 5 meiden) hebben wij dat niet echt. Je kan naar de library en dan van 7 tot 9 en studeren. Doordeweeks is er curfew(tijd dat je binnen moet zijn) om 10 uur. vrijdg en zaterdag is dat 12e.Normaal is er niet zo veel meer te doen dus is het of dvdtjes kijken of naar de zoveelste uitzending over de dood van Michael Jackson.

Dit weekeind was extra lang. Heb vandaag nog vrij want het is vandaag labor day...geen idee wat het is maar ik ben vrij!!!! Vrijdagavond was er een trip naar een japans restaurant. met een groepje van 20 mensen gingen we in de schoolbus naar het restaurant. Gosh, it was heaven!! Het deed me wel erg pijn toen een van de docenten die mee was (nog nooit uit st. Johnsbury geweest en dus erg ...burgelijk en boerlijk) haar sushi vermoorde. Ze kreeg een stukje van de beste sushi ever. Inplaats van dat ze hem in 1 keer haar mond stopte, wat elk normaal wezen op deze aardbol zou doen, ging ze hem ontleden omdat ze wilde weten wat er allemaal in zat. Als toppunt ging ze alle stukjes 1 voor 1 opeten....nouu als ik nog langer had gekeken hoe ze de sushi mollesteerde had ik mezelf op de hete bakplaat gegooid.
Zaterdag was hier een home-game van ons Football team. Het was lekker warm, 25 graden en geen wolkje aan de lucht. Door al die lekkere football kontjes in strak latex, was ik erg afgeleid(mijn nerlands gaat echt sterk achteruit, peeps!) en ik was weer eens lekker gekleurd. En natuurlijk werd ik daardoor de hele avond door de hele campus 'Lobstertje' genoemd. Die avond gingen we laser-questen in de buitenlucht. Erg grappig.
Op zondag zou ik naar wall-mart trip gaan om wat huiselijke dingen in te kopen maar ik was te laat en mijn plek werd weggegeven...
en dan, vandaag, de dag waar alle leuke dingen om draaien. Ik maak huiswerk. Althans, wat ik heb. Meestal ga ik dingen verbeteren zoals mijn essays en zo haal ik altijd witte voeten bij me docenten hihi.

Nou mensen, ik kan wel zeggen dat ik het erg naar me zin heb hier ondanks wat moeilijkheden in het begin.
Onwijs leuke mensen om me heen en veel lol.

Veel liefs van hier!
xxxxxx

  • 07 September 2009 - 17:37

    Thomas:

    Klinkt goed Lau! Nog veel plezier daar, xxx

  • 07 September 2009 - 17:37

    Mam!:

    Ha lieverd, wat leuk dat je vandaag belde! Kende dus je verhalen al, maar terwijl ik het lees moet ik toch weer lachen om hoe jij het beschrijft. Je Nederlands gaat idd dramatisch achteruit.... Maar goed, het is heerlijk om te lezen hoe leuk je het hebt! En daar gaat het om! Dikke koes van je moes X

  • 07 September 2009 - 19:40

    Ma:

    Lauwie! Wat heerlijk, ik vind je verhalen super leuk om te lezen en ben ontzettend blij dat je het zo leuk hebt daar! Het kan alleen nog maar leuker worden hoop ik, hele dikke knuffel uit het saaie nederland!! Xxxx

  • 08 September 2009 - 17:58

    Paméla:

    Ha Lieve Lau, wow voetballen ze daar in latex pakjes? ik heb het zeker verkeerd begrepen of is dat de voetbal "dresscode"!! Leuk om je verhalen te lezen, en geweldig dat je het zo fijn hebt. Ben echt trots op je hoor. Dag lieverd XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

St. Johnsbury

Tussenjaar

Recente Reisverslagen:

14 December 2009

Sweet goodbye

09 December 2009

Snow blizzard and school-free!!

03 December 2009

Bedreigd met een mes : Happy Thanksgiving!!

17 November 2009

Parents, Oklahoma and a Bloody Denial!

09 November 2009

This I believe
Laurelle

Waiting on the subay @ Boston!

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 30032

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2009 - 18 December 2009

St. Johnsbury

Landen bezocht: